
דרוש/ה י עבודה בתחומי המכירות / שירות לקוחות בהייטק סטודנטית בתוכנית מציינת שהיא הולכת אחרי תוואי התוכנית: *מה ש באזור צפון
מקור חיצוני (הצג את כל המשרות)
פרטי המשרה
נרשמים לשיחה עם הצוות מכאן מי שהולך אחרי התוכנית זוכה לקבל גן עדן למחפשי עבודה בתחומי המכירות / שירות לקוחות בהייטק סטודנטית בתוכנית מציינת שהיא הולכת אחרי תוואי התוכנית *מה ששחר אומר זה קדוש* למה היא אומרת את זה? *כי היא רואה תוצאות* תמיד אמרו לכם.ן מכל מלמדיי השכלתי הפוך גוטה הפוך *מכל מלמדיי התפזרתי* אי אפשר להקשיב לכל דזבילטע דרק שנותן את דעתו דעות זה כמו חור של ת*ת לכולם יש רוצים להצליח? תקשיבו לאנשים שאתם רוצים את התוצאות שלהם.ן Smartway היא לא קורס חארטה או יועץ קריירה להייטק שבגדול הוא כלבויניק בכל מה שקשור לכניסה/המשך עבודה בהייטק Smartway היא גן עדן למחפשי עבודה בתחומי המכירות / שירות לקוחות בהייטק זה הבידול של התוכנית וזו הסיבה להצלחה שלה יש אותו ביקוש היום כמו שיש למפתחים / למתכנתים יש לאנשי מכירות ושירות לקוחות ענף המכירות שירות וקשרי לקוחות בהייטק - CFR Customer facing rolls הוא הענף החשוב ביותר למה המדינה לא רואה את האופציה להאדיר את התחום הזה? כי זה לא מייחד את המשמעות של ההייטק מבחינה המדינה מכירות / שירות / קשרי לקוחות כל זה לא קורה בהייטק כי בהייטק יש האדרת מתכנתים / מפתחים משרדים ממשלתיים - כמו משרד הכלכלה / משרד העבודה רואה הייטק רק כחלליות או קודים עמותות של לוחמים דוחפים לוחמים לסייבר (אני הייתי לוחם - והסיבה שהצלחתי במכירות בהייטק היא העובדה שאכלתי חרא בשירות הצבאי זו הסיבה שעשתה אותי איש מכירות ככ טוב ובעל תוכנית הכשרה ככ מצליחה להייטק למה היא מצליחה? כי אני בז לתרבות הישראלית של הפחלפ בוא נג׳ג׳עג׳ע אודרוב והכי גרוע - ״יהיה בסדר״ אצלי החבר׳ה נכנסים בגישה של 1. תבוא 2. תעשה 3. סתום תפה ובמיוחד תעיף כל מיני רעשי רקע כמו א.נשים שעובדים בהייטק או חלילה א.נשים שלא עובדים בהייטק - חל איסור חמור כחבר בתוכנית להתייעץ עם סביבה חלשה ומיינדסט של שלשול כמו שיש היום בהייטק 4. תביא חוזה 5. לך הבייתה 6. צלם איתי קייסטאדי על איך עשית את המעבר להייטק 7. ותמשיך להיות ממונטר לפי תוואי התוכנית חס ושלום לא להתקרב להייטקיסטים עם מיינדסט רקוב ככה חברות שמקבלות מועמדים.ות מהתוכנית זוכות בטלאנטים.ות וזה לא משנה מה הגיל שלהם יש לי קייסטאדיז מגילאי 22-54 מפונים מהצפון, אימהות חד הוריות , נכים , בעלי מוגבלויות , או גם אנשים שפשוט רצו לעשות שינוי ולהכנס להייטק ונתקלו בחומה מבוצרת של תחום שבהתנהלות קלוקלת יצר 33000 משרות פנויות בהייטק רק שאין את מי לגייס… עכשיו בוא נדבר על היתרון המהותי והזמן לשינוי לפני 4 שנים שעוד הייתה ממשלה אחרת הוזמנתי להוביל את מיליון להייטק ע״י יצירה של חיבורים לאנשי מכירות ושירות לקוחות המדינה רוצה לגייס אנשים להייטק? מדהים רק שלא כל בנ.בת אדם מתאים להיות מפתח / מתכנת צריך להיות אופי מסויים לזה ובגלל זה כניסה לעבודה ראשונה בהייטק זה בכלל לא הליך מקצועי אלא הליך מנטלי הסיבה המרכזית שהמדינה הזאת מצליחה לשרוד עם ככ הרבה מלחמות ועדיין איכשהו להתקיים *היא רק בגלל הייטק* אף איש מכירות לא יכול לעבור ראיון HR - כי הוא כזה איש מכירות טוב מה שעושה אותו מתראיין כזה גרוע כי ראיון HR - ראיון מצבי התנהגותי מדהים ככל שיהיה אין לו יכולת לנתח שום יכולות כאיש מכירות / שירות לקוחות הוא ראיון מיותר הייטק זה כמו מסעדה - אין למסעדה יכולות להתנהל מדהימה ככל שתהיה השפים הטובים ביותר האוכל הכי מדהים אבל בלי מלצרים וברמנים אפשר לסגור את המסעדה הייטק זה חברה - מטרה של חברה היא לעשות כסף הייטק לא רק למתכנתים אף פעם לא היה למתכנתים ואף פעם לא היה שייך אליהם ההייטק כמו כל חברה מבוסס על לעשות כסף - ולמעשה אנשי מכירות והשירות הם הבעלי בית של ההייטק *תפסיקו לטחון מים ולבזבז לכם.ן את הזמן* החבר׳ה שלי מוכיחים.ות פעם אחר פעם *כניסה להייטק זה הליך מנטלי - לא מקצועי* את.ה צריכים להאמין שזה אפשרי ולנתק את עצמכם.ן מסביבה חלשה פחות לדבר על שינוי אלא יותר לעשות שינוי Smartway ששמה על דגלה את דגל הDiversity ו Inclusion הייטק לא רק לאשכנזים הייטק לא רק ליוצאי יחידה מובחרת הייטק לא רק לתל אביבים הייטק לא רק לכאלו שנוסעים על קורקינט ברוטשילד הייטק לא רק למיוחסים / בעלי קשרים *הייטק לא רק למתכנתים* יש אותו ביקוש כמו שיש למתכנתים ולמפתחים יש לאנשי מכירות ושירות לקוחות Smartway שמה על דגלה לחסל את תופעת השטאנץ. השטאנץ הם משובטים כמו כבשים נראים אותו דבר , מדברים אותו דבר , מרוויחים אותו דבר חברת הייטק שיש בה גיוון ושונות Diversity &Inclusion מרוויחה יותר כסף העובדים נשארים בה לאורך זמן וככה פותרים ומחסלים את תופעת השטאנץ זה הייטק ורק מי שמתאים לתהליך איתי אני מתחייב לו/ה שאני איתו עד החוזה הראשון בתפקידי מכירות / שירות לקוחות ההייטק לא מחפש רק מתכנתים הוא מחפש י אנשי מכירות עם רעב בעיניים אחרי שהכשרתי כבר 500+ אנשי מכירות לעבודה בהייטק אני אומר את זה בביטחון הפוטנציאל קיים. לא קסם. לא הבטחות באוויר. מי שיודע למכור, עובד נכון, ונכנס למשחק של ההייטק יכול להגיע גם ל־30 אלף וצפונה משם. זה לא קורה ביום. אבל זה הרבה יותר אפשרי ממה שסיפרו לכם. השאלה האמיתית אתה מוכן לשחק ברמה הזאת? נרשמים לשיחה עם הצוות מכאן.
ניסיון נדרש
4 שנים
כישורים נדרשים
מלצרות,נציג שירות לקוחות,ברמנים
מיקום המשרה
צפון
חבילת שכר
₪ 33,000 חודשי
תאריך פרסום המשרה
2026-06-25 13:14:18
מספר צפיות יחודיות במשרה (כל הזמנים): 2