משרות חמות אחרונות
-
משרה מלאה
דרוש נציג שירות לקוחות באשקלון
מזכירות ופקידות,נציג שירות לקוחות,רווחה,עבודה משרדית,אדמיניסטרציה,פקידות,קופאי/ת
אשקלון
Katy Mirel 5 ימים משפחת מקס סטוק מגייסת לתפקיד "קופאי/ת" באשקלון! התפקיד כולל מתן שירותי קופה, אחריות על סדר המוצרים בקו הקופות ומתן שירות לקוחות. בואו לעבוד בסניף אשקלון באווירה צעירה ודינמית! מה מקבלים? תנאי עבודה מעולים קרן השתלמות בונוסים מתנות בחגים תקציב רווחה ופינוקים אפשרות קידום ופיתוח קריירה
₪בראיוןתאריך תפוגה: 0 שנים 0 חודשים 10 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 19 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש נציג שירות לקוחות באשדוד
נציג/ה כללי,נציג שירות לקוחות,איש שירות
אשדוד
לחברה גדולה באשדוד דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות לעבודה קבועה שעות עבודה 8-16.30 שכר 45 ש"ח לשעה
₪45 לשעהתאריך תפוגה: 0 שנים 0 חודשים 10 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 19 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש נציג טלפוני באשקלון
כללי,ספר,נציג טלפוני,עבודה מהבית
אשקלון
דרושים למוקד כללית – תיאום תורים! מענה לשיחות נכנסות עבודה במשמרות (א-ה + שישי לסירוגין) שכר בסיס + בונוסים עבודה מהבית לאחר כחודש הכשרה !!!
₪בראיוןתאריך תפוגה: 0 שנים 0 חודשים 10 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 19 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש נציג טלפוני באשדוד
נציג טלפוני
אשדוד
Yuval Berger שירות טלפוני+ צ׳אט אשדוד
₪בראיוןתאריך תפוגה: 0 שנים 0 חודשים 10 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 19 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש ניהול בתחום חשבונאות וכספים באשקלון
מזכירות ופקידות,מנהל,נציג שירות לקוחות,ניהול בתחום חשבונאות וכספים,עובד כללי,עבודה משרדית,אדמיניסטרציה,חשב,ניהול משרד,פקידות,תפעול,ניהול כספים
אשקלון
לחברת יבוא רהיטים מובילה דרוש/ה מנהל/ת משרד אחראי/ת, מסודר/ת ובעל/ת ניסיון בניהול תהליכים תפעוליים ולוגיסטיים. תיאור התפקיד: • אחריות על ניהול המשרד ושגרת העבודה היומית • תיאום ותפעול לוגיסטי מול ספקים ולקוחות • מעקב אחר משלוחים, מלאים וייבוא • ביצוע מעקב מלאי שוטף וספירות מלאי תקופתיות • ניהול והנעת צוות עובדים • טיפול במסמכים, חשבוניות, דוחות ושירות לקוחות • עבודה שוטפת עם מערכות מחשב ותוכנות משרדיות דרישות התפקיד: • ניסיון קודם בניהול משרד / תפעול / לוגיסטיקה – חובה • ניסיון בחברה בתחום היבוא – יתרון משמעותי • יכולת ניהול והובלת עובדים • שליטה טובה במחשב (Office, מערכות ניהול מלאי וכד’) • סדר, אחריות, יכולת עבודה תחת לחץ ושירותיות גבוהה קו"ח למייל sigal@home-decor.co.il משרה מלאה. הערה: המודעה מיועדת לנשים ולגברים כל הרגשות: 2
₪בראיוןתאריך תפוגה: 0 שנים 0 חודשים 10 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 19 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש ניהול בתחום חשבונאות וכספים באשקלון
נציג שירות לקוחות,ניהול בתחום חשבונאות וכספים,עובד כללי,נציג/ה מכירות,חשב,נציג/ה כללי,ניהול כספים
אשקלון
ממוצע שכר 14K-16K *אפשרות לקידום מהיר* עובד חברה מהיום הראשון מענק התמדה לאחר שנה תחרויות / פרסים / בונוסים תנאים מעולים למתאימים שלחי לי הודעה ואשלח לך את כל הפרטים
₪14,000 חודשיתאריך תפוגה: 0 שנים 0 חודשים 10 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 19 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש ניהול בתחום חשבונאות וכספים באשקלון
מחסנאי,ניהול בתחום חשבונאות וכספים,מחלק,מחסנאים,אופר,מלגזנים,חשב,תפעול,עבודות ניקיון,מלגזן,ניהול כספים,מנהל משק בית / אופר
אשקלון
דרוש/ה מחסנאי/ת + מלגזן/ית למפעל מוביל באשקלון! שכר: 46 ₪ לשעה + קרן השתלמות לאחר שנה! אחריות על תפעול המחסן האופרטיבי – הפעלת תוכנית עבודה, סדר וניקיון, ספירות מלאי, תיאום עם מחלקות, מעקב אחר כניסות ויציאות של סחורה ועוד. דרישות: רישיון מלגזה עד 20 טון – חובה ניסיון קודם כמחסנאי/ת בתעשייה – חובה שליטה בסיסית במחשב ויכולת קריאה וכתיבה בעברית תנאים מעולים מהיום הראשון! ימי גיבוש, סופ"ש חברה, ארוחות, מתנות לחגים ועוד מיקום: אשקלון
₪46 לשעהתאריך תפוגה: 0 שנים 0 חודשים 10 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 19 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש ניהול בתחום חשבונאות וכספים באשקלון
מזכירות ופקידות,ניהול בתחום חשבונאות וכספים,עבודה משרדית,אדמיניסטרציה,חשב,פקידות,ניהול כספים
אשקלון
לחברה מובילה במכירת חומרי בניין באשקלון דרושה פקידה עם ידע במחשבים . שעות עבודה ראשון עד חמישי 8:00-16:00 תנאים מעולים ואוירה משפחתית.
₪שכר גבוהתאריך תפוגה: 0 שנים 0 חודשים 10 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 19 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש ניהול בתחום חשבונאות וכספים באשדוד
חיילים משוחררים,ניהול בתחום חשבונאות וכספים,עובד כללי,עובד ייצור,חשב,ניהול כספים
אשדוד
מרינה א.ב. נס גיוס 3 ימים #אזור אשדוד# תחילת עבודה מיידי אחרי ראיון עובדי ייצור משמרות בוקר 42₪ + ש"נ + בונוס 1000₪ נחשב עבודה מועדפת הסעות אשדוד,אשקלון,קריית גת, קריית מלאכי.
₪בראיוןתאריך תפוגה: 0 שנים 0 חודשים 10 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 19 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5משרה מלאהדרוש ניהול בתחום חשבונאות וכספים באשקלון
מזכירות ופקידות,מוקדן,מנהל,ניהול בתחום חשבונאות וכספים,מחלק,עבודה משרדית,אדמיניסטרציה,חשב,פקידות,תפעול,נציג/ה כללי,ספר,נציג טלפוני,ניהול כספים,ניהול צוות עובדים
אשקלון
לחברה בתחום עיצוב הבית דרוש/ה אחראי/ת מוקד תיאום הזמנות. התפקיד כולל: ניהול צוות נציגי מוקד תיאום הזמנות אחריות על עמידה ביעדים ותהליכי שירות תפעול שוטף של המוקד ושיפור מתמיד של ביצועים הפקת דוחות, ניהול משמרות וממשקי עבודה עם מחלקות נוספות משרה מלאה א-ה 8:00-17:00 שכר 50 ש"ח לשעה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. דרישות התפקיד ניסיון בניהול מוקד שירות/תיאום הזמנות-חובה שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת ו-Excel-חובה
₪50 לשעהתאריך תפוגה: 0 שנים 0 חודשים 10 ימים עדכון אחרון: לפני 0 שנים 0 חודשים 19 ימיםדיווחי ספאם: 0 / 5דיווחים חיוביים: 0 / 5דיווחים שליליים: 0 / 5